torsdag 14 februari 2008

En ny bloggare på skärmen...

Vet inte om detta är ngt för mig egentligen... Jag menar visst, jag skrev flitigt i min "nät resedagbok" och fick en enorm respons av över flera 1000 besökare under mitt år i kära Amerikat... Men detta e ju Sverige och det känns inte riktigt som att jag kommer kunna leverera samma smaskigheter & rolig fakta som sist...
Men why not; jag menar jag e ju en kvinna i mina bästa år som bor där folk skvallrar och gottar sig i andras liv värre än i Glamour... Jag umågs med ett härligt ryssgäng & kaosar bäst efter en & annan älg, flamberad bock eller jäger!

Har den senaste tiden varit väl omskriven i andra bloggar på näthimmlen och känner väl att det vore trevligt om folk fick se mitt liv ur mitt perspektiv; jag menar absolut inte att ni som skriver om mig gör det dåligt! Tvärtom; jag får mig ett gott skratt var gång jag läser om mig själv. Hur kul e det inte att få en resume över helgen som man minns lite suddigt? Eller en påminnelse om hur ont man faktiskt har efter den senaste bortamatchen??

Som ni ser så har jag valt... eller ne inte "valt"... eller vänta, detta blev fel... Sitter framför burken på alla hjärtans dag för att jag inte har så värst mkt annat att göra... Första alla hjärtans dag som jag "firar" själv på 9 år... Life's a bitch... sometimes!
Men som gänget vi mötte en sen natt på Gotland skulle sagt; Näe, jaa ä int bitter!
Jag menar; förlorade ju ännu en match igår, vart utvisad (för ngt som jag såklart (!?) inte gjort), har 2 matcher till denna helg vilket betyder att det inte blir ngt tok röjj med ryssligan... Kan ju inte bli bättre, right?!

Ne, nu ska jag kliva bort från mitt första steg in i bloggens rampljus & kolla in vad som hänt på kära F.B...
Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Faen så nice att du är tillbaka! Saknat dina visa ord!