fredag 11 april 2008

Here we go again..

Det är i Gnesta det händer... eller inte händer; beror ju på vem man talar om. För rånarna händer det! Rika blir dom! För poliserna händer det inte mycket, iallafall inte i början.
Asså, jag förstår ju varför man väljer att råna banken i Gnesta, det e ju inte varje by som låter rånarna få 40 minuter på sig till att arbeta med ett större uttag som detta.
Men det gör vi här. Gnesta; Sveriges mest generösa by! Vore ju bara så mkt trevligare om dom kunde dela med sig lite av stålarna... Men icke! Nä, jag e inte bitter...
Kan ju meddela att jag och så många andra jag känner klarar av att åka snabbare från Nyköping till Gnesta än vad poliserna gjorde. Och då snackar vi i vanlig personbil utan sirener!
Vart e världen påväg??? Jag börjar faan undra!
Over and out!

Inga kommentarer: