söndag 27 april 2008

Cruise d´la Cruise

Då va "Kryssen a'la Paradise" avklarad och trot eller ej så kom alla både på & av båten! Det va en sjukt lyckad kryss med en massa skoj!
Efter att ha njutit av Stockholms underbara väder på Snaps uteservering i fredags begav vi oss till kajkanten & hoppade ombord på Birka Paradise för en båttur med 22 härliga kaostimmar framför oss.
Underbart väder & en massa sköna friends; kan ju knappast bli bättre!
Ida's 25års firande vart över förväntan & jag kan knappt vänta tills nästa i ledet tar ett initiativ som detta.

Så trots lite förlorade ägodelar, blåmärken, fläskläppar & borttappade röster så tror jag att jag talar för alla 16 som va med att det va en great kryss!
Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit pommes.. du kör ju oxå med over and out.. hahaha :D måste va sen usa det fastnade då kanske.. I alla fall.. Jag visste inte att du bloggade o men nu när jag har hittat dej så ska det bli superduperskoj att följa med på vad som händer hemma hos dej :D pussen o kramen