måndag 2 juni 2008

Queenstaday; here I come!

Ojoj... så har äntligen veckan börjat som jag väntat på i 2 hela år! Har som många vet missat de 2 senaste åren av dagen då det faktiskt är helt ok att va glad över att man ska ut i Gnesta!
Gnestadagen är nu på lördag ett faktum och weeeeiiii va det ska röjjas! Kaosleveransen kommer ligga på toppnivå!

Inte nog med att det e Gnestadagsvecka; det är också min sista vecka innan SOMMARLOVET!!!!! Shit va nice det ska bli med ledighet! Jag tänker varje gång jag går på sommarlov att jag verkligen valt rätt yrke! Att veta att man kommer vara garanterad sommarlov fram tills man stämplar ut för gott & blir en pensionär e ju som lugnande medel för min annars så hypade själ.

Tog årets första dopp idag btw! Chilla vid Stendörren hela dagen.... Sweet! Imorrn blir det poolhäng hos Jocke... Shit va busy man e asså... ;)

Säger bara; FULL FART MOT HELGEN!!!!
Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååhh.. den omtalade helgen. Det krävs en uppdatering efter helgen!! :D